Array ( [lang] => tr )

ÇözümMerkezi

Müşteri Şikayetlerinin ele alınmasında; objektif, tarafsız ve eşit davranış ilkesi çerçevesinde hareket edeceğimizi beyan ve taahhüt ederiz.

Bu formdaki kişisel verileriniz FOLKART tarafından “İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” hukuki sebebine dayalı olarak talep/şikâyetlerinizin takibi ve gerektiğinde bu kapsamda iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla işlenmektedir. Söz konusu kişisel verileriniz bu amaçla sınırlı olarak FOLKART’ın grup şirketleri ile iştirak ve bağlı ortaklıklarına ve gerektiği takdirde ilgili iş ortaklarına aktarılabilmektedir. KVKK Kanunu’nun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11’inci maddesi kapsamındaki taleplerinizi Şirketimize iletebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için lütfen Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikamızı inceleyiniz.

Hayalinizdeki ev için görüşmelerimiz artık Online
Online randevu almak için

444 22 78

Tüm Projeler