Temiz, düzenli ve standartlara uygun bir çalışma ortamını sürekli kılmak; kaynağı, gerektiği miktarda, doğru zamanda, doğru biçimde kullanmak öncelikli hedeflerimizdir.
Bu hedeflere ulaşmamız, müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayacak yüksek kalitede, uzun ömürlü projelerle değer yaratmamıza yardımcı olmaktadır.
Kalite politikamız bu bileşenler üzerine kurulmuştur. Bize göre kalite, ulaşılması gereken bir hedefin ötesinde, tamamen bir yaşam tarzıdır.
Bu anlayış üzerinde yükselirken, kalite hedeflerimize ulaşmak için, her zaman en iyi çözüm ortakları, tedarikçiler ve çalışanlar ile işbirliği yaparız.
Bu özel ‘kalite anlayışını’ üretim ve sonrasında da, daima yaşatmayı ilke edinen Folkart, mükemmellik yolculuğuna başlamış şirketlere verilen, KalDer’in “EFQM Mükemmellikte Kararlılık Belgesi”ni almaya hak kazanmıştır.
KalDer, 20 yılı aşkın süredir Avrupa Kalite Yönetim Vakfı (EFQM) Mükemmellik Modeli ile tüm kuruluşlarda; ‘misyon, vizyon, strateji ve politikaların’ belirlenmesinden, dengeli sonuçların elde edilerek izlenmesi ve iyileştirmesine kadar; bütünsel bir yönetim yaklaşımını hakim kılmaya çalışmaktadır. Uygulanmaya başlandığı günden bu yana, dünyadan ve Türkiye’den birçok kuruluş, kullanımı kolay, pratik bir yönetim sistemine kavuşmuş ve bu anlayış neticesinde, ‘sürdürülebilir başarıya ulaşma’ şansını elde etmişlerdir.
Folkart, İnsana değer anlayışıyla, çevre dostu, ileri teknoloji ile donatılmış, dünya standartlarında üst yapılar inşa ederken, güvenli ve sağlıklı bir iş ortamı oluşturmayı, faaliyetleri sırasında çevreyi koruyacak şekilde hareket etmeyi, sürekli iyileştirme ile müşteri memnuniyetini sağlamayı ve sürdürmeyi taahhüt eder.
Folkart Yapı, aşağıdaki prensiplere göre hareket eder;
İnsana değer anlayışıyla, çevre dostu, ileri teknoloji ile donatılmış, dünya standartlarında binalar inşa ederken, müşterilerimizi en yüksek düzeyde memnun etmek güvenlerini ve sadakatlerini kazanmak için tüm faaliyetlerimizde müşteri odaklı bir yaklaşım benimseriz.
Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri çok değerli fırsatlar olarak görür, tüm sürecin izlenebilir ve raporlanabilir olduğu güvenli bir sistemde toplayarak yönetiriz.
Farklı kanallardan (email, çağrı merkezi, site yönetimleri, sosyal medya, web sitesi vb.) aldığımız müşteri şikâyetlerini; başta yasal mevzuat olmak üzere, ISO 10002 (Şikâyet Yönetimi & Müşteri Memnuniyeti Standardı) ve şirket prosedürlerimize uygun olarak en doğru şekilde algılama, tanımlama, analiz etme, yönlendirme, çözümler üretme, müşteriye sonuçlarını bildirme süreçlerini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik ve tüm kılavuz prensipleri doğrultusunda değerlendirerek yönetir ve bu bilgiyi sürekli iyileştirme sağlamak için kullanırız.
Folkart, bu prensiplere bağlı kalarak müşterilerimizin güvenini kazanmayı ve sürekli olarak gelişmeyi taahhüt eder.
Hayalinizdeki Gayrimenkul Görüşmesini
Online Olarak Gerçekleştirebilirsiniz.
Online Randevu Almak İçin: