Müşteri Memnuniyeti Politikası

İnsana değer anlayışıyla, çevre dostu, ileri teknoloji ile donatılmış, dünya standartlarında binalar inşa ederken, müşterilerimizi en yüksek düzeyde memnun etmek güvenlerini ve sadakatlerini kazanmak için tüm faaliyetlerimizde müşteri odaklı bir yaklaşım benimseriz.

Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri çok değerli fırsatlar olarak görür, tüm sürecin izlenebilir ve raporlanabilir olduğu güvenli bir sistemde toplayarak yönetiriz.

Farklı kanallardan (email, çağrı merkezi, site yönetimleri, sosyal medya, web sitesi vb.) aldığımız müşteri şikâyetlerini; başta yasal mevzuat olmak üzere, ISO 10002 (Şikâyet Yönetimi & Müşteri Memnuniyeti Standardı) ve şirket prosedürlerimize uygun olarak en doğru şekilde algılama, tanımlama, analiz etme, yönlendirme, çözümler üretme, müşteriye sonuçlarını bildirme süreçlerini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik ve tüm kılavuz prensipleri doğrultusunda değerlendirerek yönetir ve bu bilgiyi sürekli iyileştirme sağlamak için kullanırız.

Folkart, bu prensiplere bağlı kalarak müşterilerimizin güvenini kazanmayı ve sürekli olarak gelişmeyi taahhüt eder.

Genel Müdür  

Hayalinizdeki Gayrimenkul Görüşmesini
Online Olarak Gerçekleştirebilirsiniz.
Online Randevu Almak İçin:

444 22 78

Tüm Projeler